BNP Paribas wystartował z nową ogólnoeuropejską kampanią „For those who move the world”. Celem kampanii jest pokazanie, jak partnerzy BNP Paribas radzą sobie z wyzwaniami zrównoważonej transformacji. – Wierzymy, że historie ich sukcesu mogą stanowić inspirację do wdrażania innowacji i podejmowania odważnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju dla innych przedsiębiorstw – mówi Agnieszka Wolska, Wiceprezeska Zarządu Banku BNP Paribas w Obszarze Bankowości MŚP i Korporacyjnej.
– W BNP Paribas stawiamy na współpracę opartą na transparentności, partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Zależy nam, aby działania, zarówno nasze, jak i naszych klientów, realizowane były w duchu zrównoważonego rozwoju. Z przekonaniem wspieramy firmy, którym te wartości są bliskie, pomagając im w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych. Wierzymy, że historie ich sukcesu mogą stanowić inspirację do wdrażania innowacji i podejmowania odważnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju dla innych przedsiębiorstw – mówi Agnieszka Wolska, Wiceprezeska Zarządu Banku BNP Paribas w Obszarze Bankowości MŚP i Korporacyjnej.
BNP Paribas zaprezentuje przykłady klientów biznesowych banku, którzy dokonali transformacji wyznaczającej nie tylko kierunek zmian w samych organizacjach, lecz obejmującej także ich branże oraz całe otoczenie. Celem kampanii jest pokazanie, jak partnerzy BNP Paribas radzą sobie z wyzwaniami zrównoważonej transformacji oraz w jaki sposób korzystają z doświadczenia największej grupy bankowej w Unii Europejskiej. W akcji udział wzięły również polskie przedsiębiorstwa, które, dzięki nawiązaniu współpracy z bankiem, uzyskały dostęp do finansowania oraz kompleksowego wsparcia w podejmowaniu kluczowych decyzji – finansowych, technologicznych i biznesowych. Polska edycja kampanii wystartowała 11 czerwca.
BNP Paribas wspiera z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju
Istotą strategii operacyjnej BNP Paribas na rzecz klientów biznesowych jest tworzenie zintegrowanych rozwiązań finansowych i stymulowanie wzrostu ich wydajności z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. Zwieńczeniem dotychczasowych działań w tym obszarze jest ogólnoeuropejska kampania „For those who move the world”.
Do kampanii, ukazującej rozwój i transformację wybranych europejskich przedsiębiorstw, zaproszono klientów banków z Grupy BNP Paribas z różnych krajów Europy. To podmioty, które dzięki innowacyjnym strategiom, modelom biznesowym i bankowemu wsparciu wytyczyły kierunek zmian i rozwoju w swoich branżach. Kampania jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz korporacji i ma na celu ukazanie, dlaczego warto dokonać transformacji wspólnie z doświadczonym partnerem.
Pierwsze case studies z Grupą Śnieżka, marką Brubeck i firmą Contec
W ogólnoeuropejskiej kampanii przedstawione zostaną również przykłady polskich firm, dla których bank stał się zaufanym partnerem transformacji. Chodzi o działania, które zostały podjęte m.in. w obszarach transformacji energetycznej, energooszczędności, mobilności, międzynarodowej ekspansji oraz innowacji produktowych. W ramach kampanii przygotowano liczne case studies i materiały video, ukazujące historie klientów banku i dokonane przez nich udane transformacje.
Pierwszymi case’ami, które BNP Paribas pokazuje w ramach kampanii są te, które zostały zrealizowane z Grupą Śnieżka, marką Brubeck oraz firmą Contec. Śnieżka, będąca jednym z liderów na rynku farb i produktów dekoracyjnych w Polsce i Europie, w ramach współpracy z bankiem połączyła finansowanie z celami zrównoważonego rozwoju. Firma Brubeck Global Trading, wiodący producent odzieży termoaktywnej w Polsce, przeszła przekrojową, zrównoważoną transformację przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań uzyskanych dzięki bliskiej współpracy z bankiem. Contec to natomiast firma zajmująca się recyklingiem zużytych opon samochodowych, której bank pomógł m.in. poprzez udzielenie finansowania na zakup specjalistycznego sprzętu czy przyznanie potrzebnych gwarancji bankowych.
Comments 1