Von Schpargau z wyjątkowym pop-upem we Wrocław Fashion Outlet. 18 i 19 października Von Schpargau zaprezentuje unikatową kolekcję vintage, stworzoną przez cenionych polskich artystów i rzemieślników. To część kampanii „Poznaj liderów zmian” prowadzonej przez Wrocław Fashion Outlet, która promuje odpowiedzialne podejście do produkcji i konsumpcji.
Wrocławska marka znana z nadawania drugiego życia zapomnianym przedmiotom, zaoferuje specjalny wybór ceramiki, mebli i grafik, łącząc historię minionych lat z nowoczesnym designem.
Design, który wywołuje ciepłe wspomnienia
Od ceramiki przez starannie odrestaurowane meble, po grafiki o niepowtarzalnej estetyce – każda z tych rzeczy została odnowiona tak, by pasowała zarówno do wnętrz urządzonych w stylu retro, jak i współczesnych aranżacji. To wydarzenie jest szczególne, ponieważ daje możliwość osobistego obejrzenia kolekcji, którą na co dzień można nabyć jedynie online.
Karolina Kaznowska, założycielka Von Schpargau, od 2017 roku przywraca przedmiotom dawną świetność. Dzięki jej pasji rzeczy zyskują nową historię i wyjątkowy charakter, tworząc przestrzeń dla osób poszukujących mebli i dekoracji z duszą.
Kampania „Poznaj liderów zmian”
To jedno z wielu wydarzeń organizowanych przez Wrocław Fashion Outlet, wspierających lokalną społeczność. Pop-up doskonale odzwierciedla filozofię slow design, skupiającą się na trwałości i wyjątkowości produktów.
Październik we Wrocław Fashion Outlet to miesiąc szczególnego zaangażowania w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii „Poznaj liderów zmian”. Inicjatywa ta promuje odpowiedzialne podejście do produkcji i konsumpcji, uwrażliwiając klientów by zwracali uwagę na marki, które wprowadzają zmiany w kierunku poprawy jakości życia poprzez myślenie o przyszłości i środowisku.
Wśród marek modowych podejmujących inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, które mają swoje salony we Wrocław Fashion Outlet, można wymienić m.in. Adidas, Asics, ECCO, Family Optic, Outly oraz Time Trend. Informacje o działaniach tych firm są dostępne na stronie: WFO.
– We Wrocław Fashion Outlet rozumiemy, jak kluczowe dla środowiska są wspólne działania wszystkich – od administracji centrum, przez naszych partnerów i współpracowników, aż po klientów i lokalną społeczność. Zarządzając centrum, każdego dnia wybieramy rozwiązania, które pozwalają nam oszczędzać energię, wodę oraz redukować emisję CO2 i ilość odpadów. Wspieramy także miejskie inicjatywy, takie jak wrocławskie akcje W kółko kręcę oraz Rowerowy Maj, promujące jazdę na rowerze i aktywny tryb życia. W tym roku, po raz kolejny, zobowiązaliśmy się także, że za każdy zakup dokonany we wrześniu przekażemy 5 zł Zarządowi Zieleni Miejskiej we Wrocławiu na zazielenienie okolicy. Dzięki zaangażowaniu klientów przekazaliśmy ponad 35 tysięcy złotych co pozwoli na zasadzenie i pielęgnację 11 nowych drzew przy ul. Granicznej – mówi Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 tys. metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1,1 tys. sklepów.