McDonald’s Polska kontynuuje prace nad wzmocnieniem zrównoważonego rozwoju w firmie i rozpoczął prace nad kolejnym raportem zrównoważonego rozwoju (ESG) obejmującym dane za 2023 r. Będzie to drugi raport ESG firmy. Do jego przygotowania przyczyni się ankieta, którą można wypełnić do 15 maja br.
Raport ESG sieci restauracji McDonald’s będzie przedstawiał informacje ukazujące wpływ firmy w obszarze środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego.
– Od ponad 30 lat rozwijamy się w dobrym kierunku – kierunku zrównoważonego rozwoju. Wdrażamy strategię i realizujemy cele biznesowe działając w modelu tak zwanego „trójnożnego stołka”, opartego na trzech równoważnych filarach: pracownikach, franczyzobiorcach oraz dostawcach. Wykorzystujemy naszą skalę, siłę marki i know-how, aby pozytywnie wpływać na otoczenie, gospodarkę, rynek pracy i potrzeby lokalnych społeczności. Koncentrujemy się na czterech obszarach: jakość i lokalny łańcuch dostaw, troska o planetę, praca i różnorodność, zaangażowanie w życie lokalny społeczności. Chcemy być transparentni i dzielić się z naszymi gośćmi oraz interesariuszami drogą, jaką przeszliśmy, oraz pokazywać kierunek, w którym zmierzamy. W związku z tym, już po raz drugi przygotowujemy raport ESG podsumowujący nasze działania oraz doprecyzowujący obszary, w których nadal czekają nas wyzwania. Aby w pełni podejść do tego procesu holistycznie – potrzebujemy Waszego wkładu – informuje McDonald’s.
McDonald’s zachęca do wypełnienia krótkiej ankiety, która pozwoli firmie zidentyfikować ważne obszary w zakresie ESG. Kwestionariusz można wypełniać do środy, 15 maja 2024.
Badanie jest całkowicie anonimowe, a odpowiedzi będą wykorzystane jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 540 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 tys. osób. Prawie 90 proc. z nich to obiekty prowadzone przez ponad 90 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.
Comments 1