W I kw. 2024 r. sieć Dino uruchomiła 32 nowe markety. Na koniec marca 2024 r. w Polsce funkcjonowało 2438 sklepów. Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne.
Na koniec marca 2024 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 960,9 tys. metrów kwadratowych i była o 10,5 proc. większa niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, wyniosły w I kw. 2024 r. 330 mln zł i były o 6 proc. wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 6 mld zł.
Ponad 90 proc. sklepów Dino korzysta z OZE
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec I kw. 2024 r. posiadało je 2210 sklepów, co stanowiło 91 proc. całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w trzech centrach dystrybucyjnych Grupy.
Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 88,2MW. Dino Polska uzyskała w I kw. 2024 r. 10,4 GWh energii ze słońca, o 37,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.