Westfield Good Festival już po raz drugi zagości w przestrzeniach warszawskich centrów marki Westfield – Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. To coroczne wydarzenie to okazja dla marek, by pokazać jakie działania podejmują na swojej ścieżce zrównoważonego rozwoju i przestrzeń pełna inspiracji i praktycznych wskazówek dla klientów, co robić, by na co dzień żyć w bardziej zrównoważony sposób i działać razem na rzecz naszych lokalnych społeczności.
Organizowana w 2023 roku pierwsza edycja Westfield Good Festival spotkała się z dużym zainteresowaniem uczestników nie tylko Polsce. Sukces ten sprawił, że w tym roku Westfield Good Festival zagości również w Stanach Zjednoczonych i odbywać się będzie, na przełomie kwietnia i maja, w 38 centrach handlowych Westfield w Europie i USA.
– Westfield Good Festival to doskonałe potwierdzenie obranej przez nas wiele lat temu strategii zrównoważonego rozwoju, którą idziemy wspólnie z naszymi klientami i najemcami, wspierając ich działania w tym zakresie. Odwiedzający nasze centra klienci chcą widzieć w nas wsparcie ich codziennych wyborów, jeśli chodzi o życie w bardziej zrównoważony sposób. Z kolei marki, mogą w trakcie wydarzenia, wykorzystać nasze przestrzenie by pokazać, co robią na swojej ścieżce zrównoważonego rozwoju i jak ich działania odpowiadają na potrzeby klientów. Po zeszłorocznym sukcesie Westfield Good Festival, z zachwytem obserwuję jeszcze większe zaangażowanie marek i naszych lokalnych partnerów, jak również rozszerzenie organizacji całego wydarzenia o nasze centra Westfield w Stanach Zjednoczonych – mówi Anne-Sophie Sancerre, Chief Customer and Retail Officer w Unibail-Rodamco-Westfield (URW).
Westfield Good Festival odbędzie się w dniach 18-20 kwietnia w Warszawie
W Polsce, Westfield Good Festival odbędzie się w dniach 18-20 kwietnia w dwóch centrach handlowych Westfield w Warszawie – Westfield Arkadia i Westfield Mokotów. W trakcie festiwalu oba centra staną się miejscami pełnymi inspiracji i wiedzy na temat tego, jak na co dzień działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Poza warsztatami i licznymi atrakcjami dla dużych i małych, oba centra nie zapominają o działalności społecznej.
Do Westfield Arkadia klienci będą mogli przynieść niepotrzebne ubrania, tekstylia i akcesoria, które zostaną następnie zważone, a każdy kilogram ubrań to 1 zł przekazana przez partnera akcji – Ubrania do Oddania, na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Z kolei w Westfield Mokotów, cały dochód z prowadzonego tam Influencer Swap Marketu zostanie przekazany na konto Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego. Zarówno w Westfield Arkadia, jak i w Westfield Mokotów marka woshwosh przeprowadzi też zbiórkę obuwia, które następnie zostanie odnowione i przekazane osobom potrzebującym.
Partnerem Westfield Good Festival w obu polskich centrach handlowych Westfield jest także Fundacja WWF, która przybliży klientom wiedzę m.in. na temat wody i jej znaczenia w dla środowiska.
– W obu centrach Westfield w Polsce program festiwalu będzie bardzo ciekawy. Chcemy zainspirować i pokazać naszym klientom jak małymi krokami, które każdy z nas z łatwością może podjąć, wspólnie przyczyniamy się do większej zmiany dla nas wszystkich – tłumaczy Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield Polska. – W sobotę, 20 kwietnia, w Westfield Arkadia klienci, po dwóch intensywnych dniach wypełnionych inspirującymi spotkaniami i poradami ekspertów, mogą zadać o swój mentalny wellbeing podczas koncertu Dawida Kwiatkowskiego i Tymka. Natomiast odwiedzający Westfield Mokotów będą mieć niepowtarzalną okazję, aby zajrzeć do szaf popularnych influencerów i kupić od nich unikatowe ubrania podczas Influencer Swap Market Powered by Vogue Polska, a także aby kibicować popularnym TikTokerom podczas Live Cooking Challenge w duchu zero waste. Westfield Good Festival to wydarzenie, na którym warto być.
Westfield Good Festival jest częścią strategii „Better Places” URW
Westfield Good Festival jest częścią długofalowej strategii „Better Places” URW, której celem jest wsparcie ekologicznej transformacji miast oraz zrównoważonego rozwoju handlu detalicznego. Więcej informacji na temat strategii „Better Places” dostępnych jest tutaj.
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) jest właścicielem, deweloperem i operatorem zrównoważonych, wysokiej jakości nieruchomości w najbardziej dynamicznych miastach w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Grupa zarządza 72 centrami handlowymi w 12 krajach, w tym 38 pod flagową marką Westfield. Co roku centra URW notują ponad 900 milionów wizyt i zapewniają najemcom oraz markom unikalną platformę do kontaktu z klientami. W swoim portfolio, URW posiada również wysokiej klasy biura, 10 obiektów kongresowo-wystawienniczych w Paryżu oraz projekty deweloperskie o wartości 2,5 mld euro, składające się głównie z obiektów typu mixed use. Obecnie, portfolio wyceniane na 50 mld euro składa się w 86 proc. z obiektów handlowych, 6 proc. z biur, 5 proc. z obiektów kongresowo-wystawienniczych i 2 proc. z usług (stan na 31 grudnia 2023 r.).
URW jest partnerem dużych miast, silnie zaangażowanym w projekty rewitalizacji przestrzeni miejskich, zarówno poprzez realizację obiektów wielofunkcyjnych, jak i modernizację już istniejących budynków zgodnie z wiodącymi w branży standardami zrównoważonego rozwoju. Swoje zaangażowanie wzmacnia przez strategię Better Places, której celem jest dążenie do wywierania pozytywnego wpływu na środowisko, społeczność i gospodarkę w miastach i społecznościach, w których URW działa.
Comments 1