Newbie – marka należąca do Grupy Kappahl i oferująca odzież dziecięcą, uruchomiła program „PreLoved”. To inicjatywa wspierająca ideę zrównoważonej mody. Program ruszył na razie w Wielkiej Brytanii i polega na wymianie używanej odzieży dziecięcej.
Szwedzka marka odzieży dziecięcej Newbie przedstawiła swoją najnowszą inicjatywę „PreLoved”, której celem jest promowanie zrównoważonego rozwoju poprzez zbieranie i odsprzedaż używanej odzieży Newbie. Ten innowacyjny program daje produktom marki nowe życie.
– Dla Newbie zrównoważony rozwój jest sercem działalności. Nasze produkty zostały zaprojektowane tak, aby przetrwać trendy i uwzględniać pory roku, a ponadto są wykonane przy użyciu materiałów, które mają mniejszy wpływ na środowisko niż konwencjonalne rozwiązania, a ich jakość wytrzymuje próbę czasu – mówi Heidi Pathiaki, pełniąca obowiązki menedżera w Newbie UK.
Wprowadzony na rynek w maju br. program, pozwala klientom w Wielkiej Brytanii wymieniać używaną odzież dziecięcą Newbie w dowolnym sklepie sieci, gdzie produkty te będą odsprzedawane nowym rodzinom. W zamian uczestnicy otrzymają rabat na kolejne zakupy. Inicjatywa spotkała się już z niezwykle pozytywnym odzewem ze strony klientów.
– Fantastycznie jest widzieć, jak bardzo ta inicjatywa podoba się naszym klientom. To naprawdę pokrywa się z obietnicą Newbie oferowania produktów, które są trwałe i ponadczasowe. Cieszymy się, że tak wielu klientów przyłącza się do nas w naszej misji promowania zrównoważonej mody poprzez inicjatywę PreLoved – kontynuuje Heidi Pathiaki.
O Inicjatywie PreLoved
PreLoved to inicjatywa Newbie oparta na zrównoważonym rozwoju, skupiająca się na zbieraniu i odsprzedaży odzieży Newbie, z której dzieci już wyrosły. Uczestnicząc w programie, klienci przyczyniają się do tworzenia modelu mody o obiegu zamkniętym, dając produktom drugie życie w nowej rodzinie.
Jak to działa?
Klienci mogą wymienić używaną odzież dziecięcą Newbie w dowolnym sklepie Newbie. Rzeczy muszą być czyste, wolne od plam i świeżo wyprane. W zamian klienci otrzymają rabat umożliwiający procentową obniżkę przy następnym zakupie.
Newbie
Historia Newbie rozpoczęła się w 2010 roku, kiedy projektanci sieci detalicznej Kappahl stworzyli kolekcję niedrogich ubranek dziecięcych, opartą na słowach kluczowych: ponadczasowość i zrównoważony rozwój. Pierwszy sklep Newbie został otwarty w Sztokholmie w 2014 roku. Od tego czasu Newbie rozszerzył swoją działalność o sieć sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii. Produkty marki są także dostępne w sklepach Kappahl. Newbie to marka należąca do szwedzkiej sieci modowej Kappahl Group.