20 marca w Warszawie zakończył się Polski Kongres Klimatyczny, skupiający kluczowych dla transformacji energetycznej przedstawicieli wszystkich sektorów gospodarki. Leroy Merlin – partner strategiczny wydarzenia – zaznaczył swoją obecność, jako firma dążąca do skutecznej transformacji energetycznej i podmiot skoncentrowany na ambitnych celach społecznej odpowiedzialności.
Debaty w gronie reprezentantów sektora publicznego i samorządów, przedstawicieli różnych gałęzi biznesu oraz organizacji pozarządowych, były okazją do szczegółowego omówienia potrzeb związanych z zieloną transformacją, oraz rozmowy o roli jaką ma w niej do odegrania państwo, strona społeczna i biznes. Debatowano o tym, jak tworzyć rozwiązania dobre dla planety, polskiej gospodarki, inwestorów działających w Polsce, oraz dla polskich obywateli.
Kongres był także okazją do zaprezentowania najnowszego projektu z jakim Leroy Merlin wystartował na początku marca. Robi Klimat – bo tak nazywa się nowe biznesowe podejście marki – wzbudził ogromne zainteresowanie gości, słuchaczy i przedstawicieli samorządów.
Konferencja Polski Kongres Klimatyczny obfitowała w liczne debaty. W ramach spotkania odbyło się niemal 30 dyskusji z udziałem urzędników Komisji Europejskiej z Dyrekcji Generalnej ds. Działań w dziedzinie klimatu, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego czy Ministerstwa Klimatu i Środowiska, a także licznych przedstawicieli biznesu i organizacji pozarządowych. W kluczowych panelach nie mogło zabraknąć ekspertów ESG z Leroy Merlin – członka zarządu ds. ESG Jacka Hutyry i Ewy Wesołowskiej, dyrektorki rynku strategicznego Oszczędny Dom.
– Wiele jeszcze do zrobienia przed nami w obszarze klimatycznym, ale mamy jasne cele i działamy, pokazując konkretne rezultaty. Chcemy coraz silniej włączać w te działania naszych partnerów biznesowych, dostawców, klientów, ale także samorządy, które mają kluczową rolę do odegrania jako organ współodpowiedzialny za edukację czy lokalną transformację energetyczną. Projekt Robi Klimat jest ważnym elementem naszej strategii ESG – cieszy więc zainteresowanie, jakie budzi, a zwłaszcza w obszarze rozwiązań Oszczędnego Domu. To namacalny dowód naszych kompetencji do realizacji kompleksowych projektów zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla dużych inwestorów, w tym samorządowych – mówił podczas kongresu Jacek Hutyra, członek zarządu ds. ESG w Lroy Merlin.
Spotkaniom organizowanym w ramach konferencji towarzyszyła strefa ekspozycyjna, gdzie Leroy Merlin zaprezentował największe stoisko. Wyeksponowano na nim asortyment dostępny w ramach Oszczędnego Domu – oferty marki będącej parasolem dla rozwiązań łączących dla klientów oszczędności z redukcją wpływu na środowisko. Pokazano m.in. ofertę z segmentu OZE, oszczędzania wody i ciepła czy produktów inteligentnego domu (tzw. smart home). W strefie tej goście mogli zapoznać się więc z ofertą sieci Leroy Merlin łączącą ekologię z ekonomią, komunikowaną w ramach projektu Robi Klimat.
Wśród prezentowanych produktów znalazł się m.in. rekuperator, nowoczesne pompy ciepła, a także energooszczędne okna połaciowe. Na miejscu dyżurowali też eksperci Leroy Merlin, którzy udzielali zainteresowanym wszelkich niezbędnych informacji o produktach i ich montażu, który również jest proponowany przez markę.
Comments 1