Od początku procesu produkcyjnego aż po finalne przetworzenie, wszystkie produkty Foxy są wytwarzane w 100 proc. przy użyciu źródeł odnawialnych. To jedno z kluczowych zobowiązań marki, które bezpośrednio przyczynia się do redukcji śladu węglowego i stanowi istotny element odpowiedzialności za przyszłość planety.
Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Sustainable Brands Poland i firmę Ipsos, aż 97 proc. Polaków chce wspierać marki aktywnie działające na rzecz zrównoważonego rozwoju, a co piąty z uczestników badania zrezygnował z zakupu produktów marki za nieetyczne lub antyspołeczne działanie.
Foxy doskonale rozumie te oczekiwania, dlatego w centrum swojej działalności stawia na produkcję z wykorzystaniem energii pozyskiwanej jedynie z odnawialnych źródeł.
Czysta energia jako filar produkcji Foxy
Foxy niezmiennie realizuje swoją misję, tworząc produkty, które wpisują się w globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Korzystanie odnawialnych zasobów to krok ku przyszłości, w której etyczna produkcja staje się normą, a nie wyjątkiem.
Od początku procesu produkcyjnego aż po finalne przetworzenie, wszystkie produkty Foxy są wytwarzane w 100 proc. przy użyciu źródeł odnawialnych. To jedno z kluczowych zobowiązań marki, które bezpośrednio przyczynia się do redukcji śladu węglowego i stanowi istotny element odpowiedzialności za przyszłość planety.
– Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii to nie tylko zobowiązanie wobec środowiska, ale także nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania świadomych konsumentów. Podjęliśmy decyzję o zakupie energii ze źródeł odnawialnych w ilościach, które pokrywają 100 proc. produkcji naszego asortymentu – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Komunikacja oparta na transparentności
Foxy budując markę skupia się nie tylko na zrównoważonej produkcji, ale również na otwartej i klarownej komunikacji z konsumentami. Na opakowaniach produktów umieszczone są szczegółowe informacje, takie jak certyfikaty pochodzenia surowców, specyfikacje techniczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji. Dzięki temu konsumenci mogą podejmować świadome decyzje zakupowe, wybierając produkty, które są zarówno wysokiej jakości, jak i zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju.
Marka Foxy tworzy etyczny i stale ewoluujący łańcuch dostaw i wartości. Produkty Foxy nie są testowane na zwierzętach, a surowce wykorzystywane do ich produkcji pochodzą jedynie z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty. Opakowania całego asortymentu w portfolio Foxy są w 50 proc. wykonane z plastiku z recyklingu oraz w pełni nadają się do ponownego przetworzenia.
O Foxy
Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku, a w 2004 na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.
Źródło: Foxy