B&B HOTELS wzmacnia walkę z marnowaniem żywności. – Każdy może przyczynić się do ograniczenia strat i marnotrawienia żywności, m.in. poprzez korzystanie z Paczek Niespodzianek oferowanych przez nas w aplikacji Too Good To Go – zachęca B&B HOTELS Polska.
Według raportu Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa, rocznie marnujemy ok. 1,3 miliarda ton żywności, czyli ponad 1/3 tego, co zostało wyprodukowane. Polska, podobnie jak inne państwa, ma w tym wyniku swój niechlubny udział. Każdego roku w naszym kraju do śmieci trafia ok. 5 mln ton jedzenia.
Biznes i konsumenci łączą siły
Sposobów na ratowanie jedzenia przed wyrzuceniem do kosza jest wiele. Jednym z nich jest współpraca przedsiębiorców z konsumentami, wspierana przez aplikację Too Good To Go, która realnie przyczynia się do zmniejszenia skali marnowanego jedzenia na świecie.
Korzyści odnosi każda ze stron. Nabywcy tzw. Paczek Niespodzianek otrzymują smaczne, pełnowartościowe posiłki po niższej cenie, a sklepy, punkty gastronomiczne czy hotele takie jak nasze – sprzedają swoje nadwyżki jedzenia, które w innym przypadku trafiłyby do kosza – mówi Mariusz Jochan, Regional Operation Manager w polskim oddziale B&B HOTELS, międzynarodowej sieci hotelowej, posiadającej obiekty w 14 polskich miastach. – Poprzez współpracę z Too Good To Go, nie tylko sprawiamy, że nasze dania są dostępne dla szerszej społeczności, ale przede wszystkim zapobiegamy marnowaniu jedzenia i przyłączamy się do globalnej walki ze zmianami klimatu. To dla nas bardzo ważne, bo odpowiedzialne działanie poprzez między innymi angażowanie się w rozmaite inicjatywy CSR na rzecz lokalnych społeczności czy ochrony środowiska to istotny element naszego DNA – dodaje.
Działania podejmowane na rzecz redukcji strat żywności mają ogromny potencjał do zmniejszenia negatywnego wpływu ludzkości na środowisko oraz poprawy jakości życia dla milionów ludzi na cały świecie. Każdy z nas może i powinien włączyć się w działania na rzecz przeciwdziałania marnowaniu jedzenia, bo dbałość o środowisko, to nasza wspólna sprawa.
– W B&B HOTELS jesteśmy przekonani, że wszyscy potrzebujemy siebie nawzajem i że razem możemy osiągnąć więcej, a ograniczanie marnowania żywności to jedna z bardziej efektywnych metod przeciwdziałania zmianom klimatu. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy, dzięki partnerstwu z Too Good To Go, udało nam się – wspólnie z naszymi klientami – uratować 7162 posiłki z 14 naszych B&B Hoteli w Polsce, a co za tym idzie, uniknąć emisji ponad 19 ton CO2e, a liczby te stale rosną – mówi Mariusz Jochan. – Wierzymy w zrównoważony rozwój i wielką moc małych kroków, dlatego zachęcamy do dołączenia do wspólnej misji poprzez ratowanie Paczek Niespodzianek dostępnych w aplikacji Too Good To Go – dodaje.
Too Good To Go to firma wpływu społecznego, która za pomocą swojej aplikacji umożliwia użytkownikom zakupienie tzw. Paczek Niespodzianek z pełnowartościowymi produktami żywnościowymi, w obniżonych cenach. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą sprzedać swoje nadwyżki, a klienci cieszyć się smacznymi posiłkami, realizując przy tym wspólny cel, jakim jest przeciwdziałanie marnowaniu jedzenia.
B&B HOTELS to międzynarodowa sieć hotelowa z sektora value for money, posiadająca obiekty w 15 krajach Europy, w Brazylii oraz w Stanach Zjednoczonych. Ma ich już łącznie ponad 770 w swoich strukturach, z czego 14 obsługuje gości w naszym kraju: we Wrocławiu, w Warszawie, Toruniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Nowym Targu, Rzeszowie, Poznaniu, Lublinie, Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim, Bytomiu i Tomaszowie Lubelskim. B&B HOTELS wyróżnia nie tylko doskonała lokalizacja obiektów czy komfort w korzystnej cenie, lecz także odpowiedzialność społeczna (CSR). Warto przy tym wspomnieć, że jest to pierwsza sieć hoteli z Certyfikatem Zrównoważonego Rozwoju, wydanym przez niezależną organizację SOCOTEC. Prezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym B&B HOTELS Polska jest Jakub Bilik. Prezesem i Dyrektorem Generalnym B&B HOTELS od 2016 roku jest Fabrice Collet. Największym akcjonariuszem od 2019 roku jest Goldman Sachs.
Comments 1