Polski producent bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.
Firma Wiśniowski, znana z innowacyjnych i trwałych rozwiązań w zakresie bram i ogrodzeń, zdecydowała się wziąć udział w akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy.
– W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna – mówi Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki Wiśniowski.
Dla Wiśniowski ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki.
– Działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów – podkreśla Agata Stachoń.
Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września, emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25.