Volkswagen uruchamia program 30-dniowego testowania samochodów elektrycznych „Test it. Love it.” Nowy program marki ma zachęcić osoby rozważające zakup samochodu elektrycznego do zapoznania się z jego funkcjonowaniem znacznie lepiej niż podczas krótkiej jazdy próbnej.
Celem programu jest promocja aut z tym napędem. W jego ramach klienci rozważający zakup samochodu elektrycznego będą mogli przetestować Volkswagena ID.3, ID.4 lub ID.7 Tourer przez 30 dni. Z programu będą mogli skorzystać w salonie w Gdańsku i Gdyni, a także w dwóch salonach we Wrocławiu. Co ważne, zainteresowani klienci nie ponoszą żadnych kosztów poza wynajęciem i ładowaniem, a w przypadku zakupu elektrycznego Volkswagena po skorzystaniu z programu koszt testu zostanie odliczony od ceny auta.
Kierowcy wskazują wiele barier i obaw przed przesiadką do samochodu elektrycznego. Program pozwala zapoznać się bliżej z autem elektrycznym, bez konieczności kupowania go. Podczas 30-dniowego testu można się przekonać, że ładowanie takiego pojazdu, także w trasie, jest coraz łatwiejsze, a zasięg nowoczesnego samochodu elektrycznego nie odbiega od aut z tradycyjnym napędem.
– Program ‘Test it. Love it.’ to nowa propozycja Volkswagena dla osób, które rozważają zakup samochodu elektrycznego. Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych – mówi Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe.
Program „Test it. Love it.” ma pokazać klientom zalety samochodów elektrycznych. W każdym z salonów, które biorą udział w nowym przedsięwzięciu Volkswagena czekają przeszkoleni pracownicy, którzy dysponują szeroką wiedzą na temat samochodów elektrycznych i ich eksploatacji. Chętnie odpowiedzą oni na wszystkie pytania uczestników programu, przygotują ich do testu, a na każdym etapie programu będą także gotowi wesprzeć testujących.