19 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Sustain Tomorrow Conference. To wydarzenie skierowane do ekspertów i liderów biznesu, którzy pragną podążać w kierunku zrównoważonej przyszłości.
Po sukcesie pierwszej edycji, która odbyła się 29 stycznia 2024 r., Sustain Tomorrow Conference vol. 2 powraca z nowymi wyzwaniami, inspiracjami i praktycznymi narzędziami dla firm chcących działać zgodnie ze strategią ESG.
Podczas drugiej edycji konferencji uczestnicy będą mieli okazję zgłębić kluczowe aspekty związane z ESG oraz poznać najlepsze strategie i praktyki, które mogą zastosować w swoich organizacjach. Program wydarzenia został podzielony na siedem paneli tematycznych, obejmujących m.in. finansowanie zielonej transformacji, kalkulację śladu węglowego, regulacje dotyczące greenwashingu oraz rolę ESG w budownictwie.
Wśród panelistów i prowadzących znajdą się uznani eksperci, tacy jak Robert Adamczyk, członek Zarządu Forum Odpowiedzialnego Rozwoju (FOB), Łukasz Chojecki, partner Tailors Group, Ewa Solarz, head of ESG w Tailors Group oraz Anna Kamińska, redaktor naczelna serwisu i kwartalnika „Buduj z Głową”, dr inż. Justyna Żerańska, dyrektorka generalna w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego i inni. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu ESG inspirując uczestników do podejmowania konkretnych działań.
Nie tylko dyskusje panelowe
Konferencja Sustain Tomorrow oferuje także interaktywne warsztaty i sesje networkingowe, które umożliwiają uczestnikom wymianę doświadczeń i nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.
Specjaliści zgłębią temat greenwashingu i jego konsekwencji dla działań marketingowych. Jeden z paneli: „Greenwashing – czego już nie wolno marketerom”, będzie skupiał się na certyfikacji produktów i usług w kontekście nowych regulacji, które mają na celu zwalczanie praktyk greenwashingu.
Eksperci omówią aktualne zakazy i ograniczenia dotyczące reklamy produktów pod kątem ich ekologiczności oraz kto podlega tym regulacjom. Wartość zielonych certyfikatów oraz procedury ich uzyskiwania będą również przedmiotem dyskusji. W dyskusji zostanie poruszona również kwestia odpowiedzialności w przypadku naruszeń przepisów, dostarczając uczestnikom wgląd w skomplikowany świat zrównoważonego marketingu.
Organizatorami wydarzenia są Wprost i Tailors Group. Konferencja odbędzie się 19 marca 2024 roku w Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Strona wydarzenia: https://www.sustaintomorrow.pl/
Comments 1