Signify, firma działająca w branży oświetleniowej, podsumowała trzeci kwartał 2024. Signify jest w trakcie realizacji trzech zobowiązań programu zrównoważonego rozwoju „Jaśniejsze Życie, Lepszy Świat 2025”.
– Wyniki, które osiągamy w ostatnich latach umożliwiają nam ciągłe pozostawanie na pozycji lidera branży, podczas gdy wkracza ona w każdą nową fazę innowacji. Bardziej niż kiedykolwiek, uzupełniające się czynniki innowacji i zrównoważonego rozwoju znajdują się w centrum wszystkiego, co robimy, przyśpieszając wzrost, który tworzy długoterminową wartość dla wszystkich naszych interesariuszy – komentuje Eric Rondolat, prezes Signify.
Program zrównoważonego rozwoju Grupy Signify
W trzecim kwartale roku firma kontynuowała realizację zobowiązań w ramach programu zrównoważonego rozwoju „Jaśniejsze Życie, Lepszy świat 2025”, które przyczyniają się do podwojenia jej pozytywnego wpływu na środowisko i społeczeństwo.
Dwukrotnie szybsze tempo realizacji porozumienia paryskiego
Signify jest na dobrej drodze do zmniejszenia emisji w całym łańcuchu wartości o 40 proc. w stosunku do poziomu bazowego z 2019 roku – dwukrotnie szybciej niż wymaga tego porozumienie paryskie. Wynika to z wiodącej pozycji Signify w zakresie energooszczędnych i zintegrowanych rozwiązań oświetleniowych LED, które znacznie zmniejszają emisje w fazie użytkowania.
Podwojone przychody w obiegu zamkniętym
Przychody z działalności cyrkulacyjnej wzrosły do 36,7 proc., o 1,7 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem i przekroczyły cel na 2025 rok, wynoszący 32 proc. Główny był wkład profesjonalnych opraw oświetleniowych w obu Amerykach.
Podwojenie przychodów w programie „Jaśniejsze Życie, Lepszy świat 2025”
Przychody w programie „Jaśniejsze Życie, Lepszy świat 2025” są obecnie na poziomie 31,1 proc. – blisko osiągnięcia celu 32 proc. w 2025 roku. Obejmuje to silny wkład produktów konsumenckich, głównie EyeComfort, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie.
Podwojenie odsetka kobiet na stanowiskach kierowniczych
Odsetek kobiet na stanowiskach kierowniczych utrzymał się na poziomie 29,3 proc., czyli poniżej celu na 2025 rok wynoszącego 34 proc. Firma kontynuuje wysiłki na rzecz zwiększenia ogólnej reprezentacji poprzez ukierunkowane praktyki zatrudniania na rzecz różnorodności na wszystkich szczeblach. W dalszym ciągu koncentruje się na budowaniu silnych kanałów sukcesji i działaniach angażujących w celu ograniczenia odejść.