Polska Rada Centrów Handlowych po raz 15. przyznała nagrody PRCH Retail Awards. Jury rozdało najlepszym obiektom handlowym w Polsce łącznie 45 nagród, w tym w kategoriach takich, jak: „Osiągnięcia ESG roku”, „Komunikacja ESG roku” oraz „Działania roku na rzecz lokalnej społeczności”.
– Gala PRCH Retail Awards podsumowała jubileuszową, XV edycję konkursu. Spośród 113 nominacji jury przyznało aż 45 nagród, co pokazuje znakomity poziom zgłoszonych aplikacji. Bardzo dziękuję członkom jury za ich trudną pracę i zaangażowanie, a aplikującym firmom gratuluję doskonałych projektów – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Nagrody PRCH Retail Awards w kategorii ESG
Osiągnięcia ESG roku:
Złota nagroda: dla Unibail-Rodamco Polska
Srebrna nagroda: 2 równorzędne nagrody za Manufakturę w Łodzi, dla Apsys Polska oraz za 14 centrów handlowych NEPI Rockcastle w Polsce, dla NEPI Rockcastle
Działania roku na rzecz lokalnej społeczności:
Złota nagroda: za projekt „Biustowniczki”, dla G-City Poland
Srebrna nagroda: 2 równorzędne nagrody: za projekt Summer Bucket List w Elektrowni Powiśle w Warszawie, dla White Star Real Estate oraz za projekt „Młodzi przy Browarze” w Starym Browarze w Poznaniu, dla Fortis Centrum ARDEA.
Komunikacja ESG roku:
2 równorzędne nagrody: za kampanię „Dobrze nam w zielonym” w Centrum Janki, wspólnie dla: Cromwell Property Group, Star Capital Finance i Apsys Polska oraz za projekt Róż się! w Domu Mody Klif w Warszawie, dla Cushman & Wakefield.
Gala PRCH
Uroczysta gala konkursu PRCH Retail Awards odbyła się w Fortecy Kręgliccy. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, m.in. prezesów, dyrektorów zarządzających oraz dyrektorów marketingu firm członkowskich PRCH. Na gali byli obecni przedstawiciele obiektów handlowych (właściciele, zarządcy, deweloperzy, inwestorzy), sieci handlowych oraz firm oferujących produkty i usługi na rynku nieruchomości komercyjnych.
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.