Auchan Polska już po raz kolejny w październiku dołącza do akcji Pink October i realizuje kampanię „Pomagajmy pełną piersią” na rzecz budowania świadomości raka piersi skierowaną do klientów i pracowników sieci. W ramach realizowanej akcji charytatywnej sprzedaż oznaczonych różową wstążką ubrań marki InExtenso Auchan wspierać będzie działania Fundacji Onkologicznej Alivia.
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi, 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. W ramach międzynarodowej kampanii Pink October corocznie inicjowane są działania z symbolem różowej wstążki, których celem jest poszerzanie wiedzy na temat nowotworu piersi, zapobieganie chorobie oraz wsparcie pacjentek i ich bliskich.
– W Auchan jesteśmy przekonani, że zaangażowanie w kampanię Pink October to nie tylko wsparcie szczytnego celu, jakim jest podnoszenie świadomości na temat raka piersi, ale także realna pomoc kobietom, które codziennie zmagają się z tą chorobą. Przekazując środki Fundacji Onkologicznej Alivia działającej na rzecz chorych na raka piersi aktywnie przyczyniamy się do poprawy ich życia. Jak co roku zachęcamy również panie pracujące w Auchan do regularnych badań profilaktycznych, mających ogromne znaczenie, ponieważ wczesne wykrycie choroby zwiększa szanse na skuteczne leczenie. W firmie, gdzie kobiety stanowią większość, troska o zdrowie jest priorytetem, a Pink October to doskonała okazja, aby wspólnie zadbać o nasze pracownice i przyszłość. Zwracamy się również do naszych panów, by wspierali swoje partnerki w świadomej profilaktyce – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.
– Współpraca z Auchan Polska to dla nas ważny krok w realizacji naszej misji. Środki przekazane przez Auchan pozwolą nam kontynuować działania na rzecz wsparcia pacjentek onkologicznych, ułatwiając im dostęp do nowoczesnych metod leczenia, specjalistycznych badań oraz niezbędnych terapii. To wsparcie to konkretna pomoc dla pacjentów onkologicznych – mówi Aleksander Pawłowski, dyrektor Fundacji Onkologicznej Alivia.
Aby włączyć się w akcję Pink October wystarczy w październiku kupić w sklepach Auchan ubrania marki InExtenso z symbolem różowej wstążki. 15 proc. ceny każdego sprzedanego produktu z tej kolekcji zostanie przeznaczone przez Auchan na wsparcie Fundacji Onkologicznej Alivia, której celem jest pomoc chorym na raka, zapewnienie równego dostępu do najlepszej opieki onkologicznej.
W ramach kampanii „Pomagajmy pełną piersią” sieć przypomina również swoim pracownikom o wadze profilaktyki i potrzebie otaczania siebie troską na co dzień. Firma zachęca wszystkie pracujące w Auchan panie do zatroszczenia się o swoje zdrowie i skorzystania z gwarantowanego przez firmę pakietu medycznego.
Kampania zachęcająca do wzięcia udziału w akcji Pomagajmy pełną piersią w prowadzona jest przez Auchan wielokanałowo – w sklepach i z wykorzystaniem mediów własnych: w ramach dedykowanej akcji strony www, w specjalnym newsletterze, na stronach drukowanych gazetek, w mediach społecznościowych i na stronie www oraz w aplikacji Auchan.
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.